Možnosti dopravy
UPOZORNĚNÍ! Doba doručení je 15 dní.
Cena dopravy odpovídá velikosti a váze zásilky. Zboží vám odesíláme smontované. Nečekejte žádnou stavebnici plnou šroubků, matek a prkének. Náš nábytek je poctivý, kvalitní a jednoduchý na sestavení a rozmontování.
ZPŮSOBY DOPRAVY
Vybrat si můžete z několika způsobů dopravy. Záleží na vás, co objednáváte, jestli si chcete nábytek namontovat sami a nebo využijete all-inclusive dopravu, kdy vám zboží přivezeme, vyneseme na vámi určené místo a namontujeme.
PŘEPRAVNÍ SLUŽBA
TIP! Doprava ZDARMA při objednávce nad 6.000,- Kč bez DPH
Zásilka Vám bude standardně doručována vybranou přepravní službou v rozmezí od 8 do 18 hodin následující pracovní den od expedice. O doručení zásilky vás bude informovat přepravce zásilky.
Cena dopravy: 630,- Kč bez DPH
DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 6.000,- Kč bez DPH
DOPRAVA OD NÁS
Zboží vám přivezeme my a doneseme za první uzamykatelné dveře. O termínu doručení vás budeme informovat.
Cena dopravy: 1.000,- Kč bez DPH
DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 10.000,- Kč bez DPH
DOPRAVA S MONTÁŽÍ - ALL-INCLUSIVE
All-inclusive servis se vším všudy. Zboží vám přivezeme my, vynosíme na vámi určené místo a naši technici vám nábytek vybalí a namontují.
Výsledná cena dopravy bude vypočítaná z celkové objednávky zboží a zobrazí se v košíku. Orientační cena dopravy je cca 10% z objednávky (minimálně 2.000,- Kč).
JAK PŘEVZÍT ZBOŽÍ
Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu souhlasíte s převzetím zboží a stvrzujete, že zásilka dorazila mechanicky nepoškozená.
V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.
-
Zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
-
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit přepravci do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.